Turn-key wayfinding
De wayfinding strategie en het design/ontwerp komt met grote zorgvuldigheid tot stand. Al deze gegevens worden vastgelegd in een bestek. Het is dan ook van groot belang in een vervolgstadium, deze vastgelegde gegevens te handhaven, maar het is ook zeer belangrijk dat de vastgelegde gegevens in een later stadium worden nageleefd. Projectmanagement speelt hierbij een grote rol. Tijdens het gehele traject tot aan het bestek wordt u zoveel mogelijk ontzorgt, maar ook na dit traject is begeleiding noodzakelijk om tot het optimale eindresultaat te komen. Turn-key wayfinding!
Wayfinding bestek
Wij schrijven een bestek dat aanbestedings-gereed is. Ook hierin kunnen wij u begeleiden op zoek naar een mogelijke leverancier. Belangrijk hierbij is om kader te zetten in een verhouding van prijs en kwaliteit. Veelal komt dit tot uiting in kosten en de kwaliteit van de goederen. Wij menen dat deze kenmerken niet voldoende zijn. Met een mogelijke leverancier ga je een relatie aan waarmee beide partijen tevreden zijn en blijven. Wat verwachten beide partijen van elkaar? Tegen welke prijs en voorwaarden worden naleveringen geleverd? Welke service geeft men en verwacht men? We kunnen ons bijvoorbeeld afvragen of de kosten voor service in het product verwerkt zijn of dat deze separaat worden berekend. Ook hierin kan Wayfinding Office u adviseren. Na de leverancierskeuze kunnen we het traject voor u blijven begeleiden, zodat het wayfinding advies conform afspraak en ontwerp wordt uitgevoerd. Zijn de borden volgens afspraak uitgevoerd? Zijn de borden op de juiste positie geplaatst? Begeleiding en controle. De weg naar het optimale eindresultaat voor uw turn-key wayfinding.
Informatie turn-key wayfinding
Wilt u een vrijblijvende afspraak? Klik hier voor contact per email of bel ons op 078-6100981.